احلام وبناتها ع زبى قصص سكس عربي
جارتي 40سنة محترمة وطيبه جدا وفرفوشة بس مش شرموطة ولاحاجة واخدين ع بعض جدا من زمان وبيتنا وبيتهم واحد
كنت بتكسف منها فشخ وانا صغير بناتها كبار ع وش جواز واحدة ف كلية اسمها دنيا والتانية مخلصة دبلوم تجارة واسمها رشا كان اجسام بناتها فايرة اوي بنات ابطال فشخ بنات بلدي ومدملكين وفخاد وطياز وبزاز كبار من الاخر جسمهم من اللي تقول علية فرس ومكن حتي هي احلام جسمها تخين وطيازها كبار فشششخ حرفيا بقرة ماشية عمري ما هجت ع احلام عكس عيالها اللي ياما ضربت ع طيزهم عشرات واتخيلت وانا بنيكهم انا اكبر منهم الاتنين 23سنة شاب امور وزوق ولي شخصية قوية ومحبوب فشخ وبيتمنوا بس ابصلهم بصه بالذات بناتها دنيا كانت شرموطة سيكا وجريئا كانت بتعكسني وف مره قالتلي انا معجبه بيكاما رشا كانت بتكسف سيكا بس عيونها وتصرفتها فضيحة لو شافتني ف الشارع كانت تتنح وتفضل تبصلي وتسرح مع انها كانت اصغر بس جسمها كان جسم مره مش بنت كنت بهيج فشخ عليهم وكنت راسم وشايف نفسي عليهم اوي ومتكبر كانت ظروفهم وحشه شوية ودا مش عيب خالص كانوا عايشين بالزق وكانوا بيستلفوا مننا ع طول لاننا واحد واحلام حاطه ف دماغها ان انا وبناتها اخوات وواثقة فيا فشخ هما فلاحين وعندهم زريبه وبهايم وما ادراك من اجسام الفلاحين ام بتبقي فايرة خخخخخخخخ توقف زبك مينمش رشا كانت شغال ف شبين وانا كنت ساكن ف شبين لوحدي ودنيا برضوا كليتها ف شبين انا بقا شاب مثقف وامور ورياضي وكانت بنات البلد كلها بتريل عليا ومنهم اصحاب دنيا اللي كانت بتحكيلي بلاوي جيت ف يوم كنت عاوز ورق مهم وكان ليا هدوم ف البلد ف لاقيت امي بتقولي هديهم لدنيا تديهملك مش بقيت مصدق نفسي وزبي حرفيا بقا مسمار كنت بنهبل ع جسم دنيا ودلعها وسهوكتها كانت لبوة فشخ ودماغها شمال وكنت عارف انها مش هتاخد ف ايدي غلوة دا مش بعيد هي اللي تسيبلي نفسها ومرديتش اضرب عشرات عشان زبي يكون مليان لبن وافضية فيها لحد ما جه اليوم واتصلت دينا عليا عملت اني لسه صاحي ومش هقدر انزل عشان تطلعي وعشان انا واخد عليها وعارف انها لبوة قولتلها بضحك متخافيش مش هنيكك هوب سمعة ضحكة راقصة منها حرفيا وقفت زبي كنت بكلمها اصلا وانا نايم ملط بحب انام ملط واحساس زبي وهو واقف وانا نايم دا بعشقة فشخ كانت اول مره تيجي البيت اللي ساكن فية ف وصفتلها وجات ف نزلت اقبلها ع السلم اوف ع جسمها وشكلها كانت لابسه جيبه وبلوزه ضيقة وبدي ابيض وجسمها ملفوف بطريقة تهيج انا بحب الديرتي فشخ وبحب عرق الباط والطيز دي كنت بعشق كل حاجة فيها حرفيا الفلق والخرم لدرجة اني بقا عندي خبرة اعرف شكل خرم البنات والنسوان واتخيله من شكل جسمها ووشها وكنت بصور طياز الشارع قناص يعني لاني بطبعي زبي هايج ع طول ف طلعتها قدامي ع السلم وشغلت الكاميرا وانا طالع وراها وصورت طيزها فيديوا وهي طالعة قدامي طيزها كانت طالعة نازله كل ما تطلع درجه كنت ساكن ف الرابع وانا الاخير طلعنا قدام باب الشقة وروحت محسس ع طيزها وقولتلها مصر عالية اوي ضحكت وقالت مش قادرة افتح باب الشقة هموت وكانت بتنهج روحت عاملها بضحك وفتحت باب الشقة وروحت شايلها من طيزها يعني بقيت لافف ايدي ع طيزها وشايلها ف وضع الوقوف اوف ع الطري والسخانية وزبي كان هيقطع البنطلون باطها كان ريحته عرق ومبلول وانا بعشق دا فشخ دخلت رميتها عالسرير طبعا كل دا بهزر وهي بالنسبه لها اشطا عادي هي فرفوشة ولبوة اصلا قعدنا ف الاوضة شوية نهزر ونضحك وانا زبي وتد بس بحب اشرمط اللي معايا واحد غشيم كان طلعلها زبه وناكها شوية وجابهم بس دا اسمه فلح ف النيك النيك الصح انك تحسس اللي معاك بلبونتها وتخرج القحبة اللي جواها�مع ان دنيا اصلا شرموطة وجاية ف حاجة وبالذات مني انا المهم هي كانت بتعرف ترقص فشخ كانت ف اي فرح تنزل هز ف لحمها وانا كنت هموت واشوفها بترقص لاني زي ما قولت مش كنت بختلط بالفلاحين ف مكنتش بروح افراح ف فرصتي جاتلي ولوحدي روحت مشغل اللابتوب اغنية بنت الجيران لاقيتها بتقولي انا بحبها اوي قولتلها طب يالا قومي ارقصيلي عليها انا عمري ما شوفت رقصك ضحكت وقالت عنيا دانتا الغالي وقامت نزلت رقص وانا بصورها فيديوا برضوا كانت شرموطة رقص وعليها حركات سكسي ولبونة نار وانا نازل تصوير ف فيها وشايف جسمها بدا يعرق جامد ووشها بقا عرقان وسكسي وبقا نجس اوي بعد ما فرهدت نفسها ف الرقص روحت مشغل اغنية هادية وروحت حاضنها نرقص اسلو طبعا هي مش مصدقة نفسها انها ف حضني وانا عاشت معايا الاحساس دا ويمكن فرحانة وهايجة اكتر مني بقيت انزل ايدي ع طيزها واحدة واحدة وهي حاطه ايدها حوالين رقبتي مرفوعة وانا شايف باطها ف البدي بتاعها مبلول ومهيجني روحت قايلها ارفعي ايدك رفعتها ورحت حاطت وشي ف باطها ونزلت شم ولحس اوف كان ريحته عرق فشخ امممممممم فضلت اشم فية جامد وانا بقفش بزازها وبشدها منهم وخرجت البلوزة من الجيبه وفتحتها ورفعت البدي ونزلت رضاعة ف بزازها كانوا عرقانين وحلماتها كانوا واقفين وبني فضلت ارضع وامص وابوس ف شفايفها كنت ببلع شفايفها حرفيا مش ببوسها وكل دا وانا بصور طبعا كنت بصور لمتعتي انا عشان احط الفيديوا من ضمن بطولاتي جانب فيديوهات تصوير طياز البنات والنسوان كان عندي كمية فيديوهات لشوية طياز نار اللي بعباية واللي ببنطلون ضيق كنت بحب البلدي فشخ المهم فضلت العب ف دينا وف جسمها ونزلت ع طيزها فتحت الجيبه ودخلت ايدي جواها بقيت احسس ع طيزها بايدي داير مايدور وارجها ودخلت ايدي من تحت الكلوت القماش بين الفلق وبقيت امشي صبعي اللي ف النص بالطول ف طيزها وادعك خرمها كانت طيزها عرقانة برضوا افففففف خرجت صبعي وحطيته ع مناخيرها كانت سايحة خالص وساكته وكانت عينها مسريه وبقت اشمه وامصه ومسكت ايدها مشيتها ع زبي من فوق الهدوم وروحت مطلعه وفضلت تحسس علية بخوف روحت مقلعها البلوزة والكلوت فضلت اشم ف الكلوت وهي تمص زبي بطرف لسانها ورميت بلوزتها تحت رجلي وجبت شنطتها فضيت ع الارض ودوست ع الحاجات زي بطاقتها وكارنية الكلية التفاصيل دي مش يفهمها الا عشاق النيك الزبيرة مش اللي فاكر النيك دخل زبك وخلاص المهم روحت شايلها وراميها ع السرير وحطيت راسها مدلدله ورجلها مرفوعة لفوق ولفيت زبي بكلوتها وبقت تمص زبي وانا فاشخ رجلها ونازل تبعبيص ف طيزها ورحت لافف طيزي وقعدت بها ع وشها وبقيت ادفس وشها جامد فيا وخليتها لحست خرم طيزي بلسانها وبعدين بدلنا بقيت انا الحس واشم ف خرم طيزها اللي كان ضيق وبني وكان ريحتها معفنة لاي حد بس ليا كان مسك وبرفان فضلت اشم والحس ف عرق طيزها ونمت ع وفتحت رجلي ع الاخر ع السرير وزبي كان زي الخابور وقعت عليه بفلق طيزها وتمشية بالطول وتطلع وتنزل من علية وشوية بقت بزازها نامت ع بطنها ف و سط رجلي وزبي بقا بين بزازها بنكها فيهم وبزنقه بين البزين و جبتها ف حضني ودخلنا رجلنا ف بعض زي المقصين وفضلت احك زبي وابوس فيها وايدي ع طيازها فجاة الجرس رن احا يا تري مين قامت بسرعة نزلت الجيبه ولبست البلوزة وشالت الكلوت وانا من الخضة زبي نام بسرعة فتحت لاقيت جاري طلعت بيقولي كان عاوز حاجة اديته ومشي وقفلت الباب وبقولها يالا نكمل قالت احيية ماما اتصلت5مرات قولتلها خدي كلميها من فوني وقوليلها من فون صاحبتي اتصلت وانا كان فوني سمعته عالية دنيا:الو ي ماما انا دنياوانا هجت من شيتيمتها ف دنيا فشخ
دنيا:انا ف السكة وجاي ع طول و****
وقفلت وقالت لازم امشي دلوقتي قولتلها اوك بس سيبلي كلوتك ي حبيبتي وبوستها من دماغها ولبست ولامت حاجاتها وهي خارجة مفروض ان الناس بتسلم ع بعض بالايد انا طلعت زبي وقولتلها سلمي بقا فهمت وسلمت ع زبي بايدها وقالت سلام ي قلبي ونزلت وانا دخلت كملت ف كلوتها
تعليقات
إرسال تعليق